לוגו

מדיניות רישום והשתתפות בפעילויות מקוונות בהנחיית נירית לדרמן

ברוכה הבאה,
לפני שמתחיל בפעילות עצמה חשוב לי שתיאום הציפיות בינינו יהיה מלא, ולכן אני כותבת כאן את מדיניות העבודה שלי, שמפרטת את התנאים והנהלים לגבי אופן הרישום וההשתתפות
בפעילות. בבקשה הקדישי זמן ותשומת לב לקרוא אותה.
לאחר השלמת הרישום נוכל לצאת לדרך המרתקת שלפנינו ולהתמקד בעשייה שלשמה התכנסנו כאן.

מבוא

  1. ההרשמה וההשתתפות בפעילות היא בכפוף לתנאים המפורטים כאן. ההרשמה מהווה ביטוי להסכמתך לתנאים אלו. המדיניות מנוסחת בלשון נקבה אך חלה על כל המגדרים בצורה שווה.
  2. כאשר מופיע המונח "פעילות", הכוונה היא לסדנאות חד-פעמיות, סדנאות המתפרסות על פני מספר מפגשים, הכשרות שונות, קורסים וכיוצ"ב בהנחיית נירית לדרמן ("המנחה"). יתכן שבעבור פעילות מסוימת ייקבעו תנאים פרטניים ייחודיים, תנאים אלו מתווספים למדיניות הנוכחית והם יצוינו בדף הרישום של אותה פעילות.
  3. הפעילות מתקיימת באופן מקוון, באמצעות תכנה לשיתוף מסך. על המשתתפות לוודא כי הן נמצאות במקום בעל חיבור אינטרנט יציב, ומותקנת אצלן תכנת שיתוף המסך בצורה תקינה, ויש באפשרותן הטכנית להשתתף בקורס, לרבות אמצעי שמע ודיבור. רצוי להשתתף בשיעור במקום שקט ללא הפרעות חיצוניות.
  4. ככלל, אין גיל מינימאלי לרישום לפעילויות, אך כדאי להיוועץ עם המנחה טרם רישום קטינות לפעילויות על מנת לוודא כי אופי הפעילות ומשך הזמן שהיא אורכת הולם את היכולת של הקטינה. רישום של קטינה ייעשה על ידי ההורה או האפוטרופוס שלה.
  5. קיום פעילות מותנה במספר מינימאלי של משתתפות, לפי שיקול דעתה של המנחה בכל פעילות לגופה. במידה שלא יירשמו מספיק משתתפות יבוטל הרישום והמשתתפות תכלנה לבחור בין קבלת החזר כספי לבין שריון מקום עבורן בקורס מקביל במועד הבא שייפתח.
  6. מספר המקומות המקסימאלי בכל פעילות מוגבל למאה. הרישום לפעילות הינו על בסיס כל הקודמת זוכה. הבטחת מקום בפעילות תעשה רק ללקוחות אשר שילמו במועד הרישום.
  7. מועדי ושעות הפעילות, וכן משך המפגשים, נתונים להחלטתה של המנחה ויפורסמו מעת לעת בדפי ההרשמה הרלוונטיים.

רישום לפעילות ותשלום

  1. מחיר הפעילות מוצג במטבע ישראלי בלבד ויבוצע כנגד קבלה ערוכה כחוק. מחיר הפעילות יכול להתעדכן מעת לעת, לרבות הודעה על מבצעים והנחות, או שימוש בהטבות ובקופונים שונים. התשלום לפעילות נעשה במלואו מראש בעת הרישום.
  2. לתשומת ליבך, מרגע שביקשת לשריין עבורך מקום בפעילות מסוימת בתאריך ובשעה מוגדרים בוצעה בינך לבין המנחה העסקה, ועסקה אינה ניתנת לשינוי או לביטול אלא בכפוף להוראות סעיפים 19-12 שלהלן, בין אם כבר שולמה התמורה הכספית למנחה ובין אם לאו.
  3. .למנחה תהא הזכות שלא לקבל רישום של אישה פלונית לפעילות, אם יש לה יסוד סביר להניח שהשתתפותה של אותה אישה תפגע בהתנהלות התקינה של הפעילות.
  4. למרצה תהא הזכות להפסיק את השתתפותו של לקוח בקורס מסיבה של התנהגות שאינה הולמת ומונעת את המשך התנהלותו התקינה של הקורס. במקרה כזה לא יוענק החזר כספי כלשהו.

ביטול השתתפות בקורס והחזר כספי

  1. ביטול ביוזמת המנחה: המנחה רשאית להודיע לפני מועד קיום הפעילות כי הפעילות מבוטלת. במקרה כזה הודעה תימסר למשתתפות ויבוצע החזר כספי מלא של התשלום שהועבר על ידי המשתתפות.
  2. המנחה רשאית להודיע לפני מועד קיום הפעילות כי בשל נסיבות חיצוניות ובלתי צפויות, שאינן ניתנות לשליטתה, מתכונת הפעילות תועבר מפעילות פיזית לפעילות מקוונת, ו/או שמפגשי הפעילות יידחו למועד מאוחר יותר בהן הנסיבות תאפשרנה לקיימן במתכונתן המקורית. במקרה זה לא יוענק החזר כספי למשתתפות, אלא מקומן יישמר להן.
  3. ביטול ביוזמת המשתתפת: משתתפת אשר מבקש לבטל את רישומה לפעילות תודיע על כך למנחה בהקדם תוך מסירת פרטים מאמתים כפי שיידרשו ע"י המנחה. הודעה בע"פ תגובה בהודעה בכתב. לצורך חישוב תקופת הביטול יהיה מועד ההודעה בכתב המועד הקובע.
  4. יובהר, כי אי השתתפות במפגש/ים ו/או הודעה טלפונית ו/או הודעה בעל פה ו/או כל התנהגות אחרת אינה נחשבת ולא תיחשב כהודעת ביטול עסקה.
  5. מתן אפשרות לדחיית השתתפות בפעילות במקום ביטולה אינה אוטומטית, אלא נתונה לשיקול דעתה הבלעדי של המנחה.
  1. הודעת ביטול שתתבצע בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ולפחות שני (2) ימי עסקים קודם למועד הפעילות, תזכה את המשתתפת להחזר כל התשלומים ששילמה עבור הפעילות, בניכוי דמי ביטול של %5 ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.
    1. במקרה שמדובר על ביטול עסקה באשראי תוכל המנחה לגבות מהלקוחה גם עמלת ביטול עסקה באשראי בגובה עמלת הביטול אשר נגבית מהמנחה ע"י חברת האשראי. גובה עמלה זו אינו בשליטתה של המנחה וללקוחה לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בקשר לכך.
  1. .הודעת ביטול שתתבצע פחות משני ימי עסקים קודם למועד ביצוע הפעילות, תהא סיבת הביטול אשא תהא, לא תזכה בכל החזר כספי, והמשתתפת מחויבת בתשלום מלא.
  2. הזכות לביטול עסקה כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיף 14ג' לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א- .1981

הוראות נוספות

  1. השימוש בכלים, בידע, בטכניקות העבודה ובמידע שמועבר במהלך הפעילויות הינו לשימושן האישי של המשתתפות ואין לעשות בהנ"ל כל שימוש מסחרי אל מול צדדים שלישיים.
  2. המנחה הינה בעלת זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות יוצרים, על תכני הפעילויות. אין להעתיק, לפרסם, לשכפל, לשנות, לעבד, למכור, להציג בפומבי, בשלמות ו/או כל חלק מהתכנית ו/או מהתכנים המופיעים בה ללא קבלת הסכמה מראש ובכתב של המנחה.
  3. תכני הפעילות אינם מתיימרים להוות ייעוץ משפחתי, זוגי, רגשי, פסיכולוגי, רפואי או אחר.
  4. הפעילויות מועברות ע"פ מיטב הבנתה, ידיעותיה וניסיונה של המנחה. המנחה אינה אחראית לכל פעולה שתינקט ע"י המשתתפות ו/או לכל פרשנות שתינתן על-ידן לתכנים המועברים בפעילויות. כל פעולה של משתתפת בהסתמכה על התכנים המועברים הינה על דעתה ואחריותה הבלעדית.
  5. בעוד שמטרת הפעילויות הינה להקנות מיומנויות מסוימות, המנחה אינה מתחייבת מה יהיו תוצרי ההשתתפות בפעילויות בפועל עבור המשתתפות. למשתתפות לא תהיה כל טענה ו/או תביעה כנגד המנחה בגין הופעה או אי-הופעה של תוצאות מסוימות בסיום הפעילות.
  6. המנחה תשמור על פרטיות המשתתפות בכפוף להוראות כל דין.
  7. הודעות ועדכונים מהמנחה למשתתפות הפעילות בנוגע לתכני הקורס יועברו באמצעות קבוצת הפייסבוק המלווה את הפעילות ו/או באמצעות יישומון WhatsApp .באחריות המשתתפת לוודא כי פרטי יצירת הקשר שלה מעודכנים אצל המנחה, כי היא חברה בקבוצות הפייסבוק הרלוונטיות לפעילות, ולעקוב אחר קבלת הודעות ועדכונים מהמנחה.
  8. השתתפות פעילה בשיעורים והעלאת תכנים לקבוצת הפייסבוק של הקורס תתקבל בברכה, אך היא נעשית בידיעת המשתתפת ובהסכמתה לכך שתכנים אלו יהיו פומביים, ולמשתתפת לא תהיה כל טענה כנגד המנחה בקשר לחשיפת תכנים אלו.
  9. מסירת פרטי ההתקשרות לצורך הרישום משמעה הסכמה להצטרף לרשימת הדיוור של המנחה ולקבל ממנה דיוור ותוכן שיווקי. ניתן לבצע הסרה עצמאית מרשימת הדיוור בכל עת.
  10. מפגשי הפעילות עשויים להיות מוקלטים והמנחה שומרת על זכותה לעשות בהם בכל עת שימוש פרסומי לצרכיה שלה, תוך טשטוש פרטי המשתתפות.
  11. .הדין החל על מדיניות זו ועל כל הפעילויות הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט לכל עניין ומחלוקת נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז צפון בלבד. כל השתהות או הימנעות של המנחה בקיום זכות המגיעה לה בהתאם לאמור בתקנון זה לא תיחשב כוויתור על זכות זו.
דילוג לתוכן